lördag 23 juni 2012

Inställd fest :(


Kvällens fest blev inställd, tyvärr....min mage mår inte så bra (jag lider ju av magkatarr) Det är garanterat en reaktion på stress...först trodde jag det var magsjuka, men insåg sedan att det är magkatarr...


Nattjobbet är ju till stor del en bidragande orsak också, och nu i sommar får jag inte mina långledigheter mer, så det blir att ställa om kroppen hit och dit varje vecka...= INTE BRA...


Nåväl, sommaren är inte slut än så jag hoppas vi får en ny chans? :))

Nu måste jag ladda upp inför nästa vecka då det ju är Peace & Love- festival här. Jag jobbar två nätter, sen börjar det roliga :)

Var till loppisen häromdagen som jag hyr hylla hos och kollade läget, och visst hade jag blivit av med en hel del..men det finns fortfarande en hel del kvar också. Och inte kunde jag åka därifrån tomhänt heller (till Anders besvikelse), utan terrinen på bilderna idag stod ju och ropade på mig! Billig var den! Vill man kan man ju vända bort texten, men tycker ändå inte den stör....

Nu blir det soffläge med Anders och bonusdottern :)






2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh så tråkigt med din mage, och inställd fest!
Du får försöka att ta det lite lugnare,jag har också haft magkatarr flera gånger, och det är inte att leka med,
Pröva med avslappningsövningar typ djupandning och sådant, helst varje dag, det har hjälpt mej mycket.
Terrinen var så fin, förstår om du inte kunde motstå den,
(ler!)
Ha nu en fin fortsättning på Midsommarhelgen och ta väl hand om dej,
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Krya på dig, gumman!

Kraaam Tina