torsdag 7 juni 2012

Prisa skatteåterbäringen...


...för idag har JAG fått tillbaka mina skattepengar :)

Har precis kommit hem från ett nattmöte på jobbet och fått veta att jag fick min semester beviljad i helgen :) Jag ansökte i sista minuten om ledigt lör och sön natt och fick det :)

Det innebär att jag tänkte samla ihop lite prylar och ha ett loppisbord på våran auktion (nu på söndag)! Min "riktiga" semester börjar annars vecka 30....Dock stänger vi våran avdelning på helgerna under sommaren, så jag är ledig varje helg efter midsommar och det kommer att kännas konstigt, men det betyder också att jag inte har mina långledigheter kvar under den tiden -utan jag ska jobba VARJE vecka (förutom på semestern då så klart) :O.... = ovant :/

Sen måste jag bara berätta hur det gick med Berra- the bird....
I morse då jag vaknade så gick jag ut och hittade honom på gräsmattan, han gapade så fort jag kom nära...MEN hans öga var nu helt vitt och en tarm hängde ut från magen :(( Antagligen hade andra fåglar varit på honom :( Och eftersom jag inte klarar av djur som lider, så fick jag ringa hem Anders från jobbet så att han fick göra slut på lidandet för lilla Berra....Det kändes måste jag säga, men jag är samtidigt glad över att han slipper lida mer....

Blir nog fullt upp nu för mig/oss fr o m nu och resten av veckan, så hörs vi inte innan så vill jag återigen hälsa er välkomna till våran hittegodsaktion i Folkets Park, Borlänge nu på söndag den 10 juni. Visning klockan 11 och auktionen startar klockan 12


Och JAG kommer då alltså också stå där och sälja lite loppisprylar ;)


Inga kommentarer: