onsdag 16 november 2011

NU ska ni få se....

Vad jag gick lös med penseln på häromdagen...Nämligen,,,, Min stora, fina madonna.....

En bild i dagsljus, och en kvällsbild (med blixt) Blir vansinnig på mig själv som inte kan ta mig för att lära mig hur kameran fungerar med all dess inställningar, så man kan få till bra bilder! Eftersom det är så ont om dagsljus nu.....

Och så här såg madonnan ut innan....

Då jag är inne i en extremt VIT period nu igen, så är jag mer än nöjd...Och skulle det vara så att jag ångrar mig en dag, så får jag ta den smällen DÅ ;)


3 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Såå fin den blev
Kram Tina
Ha en jättefin dag

Fågel Blå sa...

Så fiiiiiiiiiiiiiint!
Hoppas du får en fin dag!
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Blev jättefin!!!

Önskar dig en härlig dag
Kramis Tina