torsdag 10 november 2011

Massa tips!

Oj, oj, oj vad pigg jag är! Det känns som att jag skulle kunna springa ett maraton-lopp (eller INTE....) Men HUVUDET är i a f fullt av energi :)

Så igår flyttade jag tallrikshyllan och lite "annat smått" trots att klumpfoten inte riktigt var med på noterna.....Men den smällen fick jag ta :)

Måste tipsa er om lite saker kom jag på! Först ut ett film-tips! Gillar ni- som jag- spänning i form av thrillers/lite rysare så kan jag varmt rekommendera denna film nedan. På Nyheter24 står det:

Om The Ward:

Den unga kvinnan Kristen läggs in på ett mentalsjukhus. Väl innanför sjukhusets väggar börjar terrorn, i form av ett ondskefullt väsen.

Sen var det pyjamasarna då, från Haléns. Bilden nedan är lånad från deras sida. Jag har denna uppsättning av nattskjorta plus tillhörande byxa i två olika utföranden. Super-duper-mega-skön! Speciellt om man tar en storlek för stor ;) Ni hittar den HÄR....

Och sist men inte minst så har jag ju glömt att berätta om en annan sak :) Ni som hängt med länge känner ju till Hanna i Det Stora Grå Huset, som är en av mina närmaste vänner? Hon ska ju då ha startat upp en NY blogg, men det finns ännu inga inlägg *PIK till Hanna*

Hur som helst, så har de ju flyttat ut i "bushen"....de bor jättefint, verkligen och de trivs kanon och mår jättebra :) Men en av deras katter blev livrädd då den skulle förflyttas och sprang till skogs :( Men efter fem månader av ovisshet dyker han så upp vid det GAMLA huset. Det är "bara" ca 2 mil mellan ställena...Vill ni läsa HELA denna solskenshistoria (som även kommer att uppmärksammas i en veckotidning efter jul) så klicka då HÄR :)

Avslutningsvis vill jag hälsa alla nya läsare till bloggen VÄLKOMNA :)

Ps. I morgon är det ju 111111, fasiken jag skulle ju gifta mig då? Kan NI kanske tipsa MIG om hur man får mannen att fria så här i sista minuten? *haha* ;)



2 kommentarer:

NerbyKatta sa...

Den filmen vill jag se!! Definitivt nåt för mig :)

Katthistorien är väl iaf fantastisk! Hoppas dock att katten bestämmer ig för att bo på sin nuvarande adress ;) Lite jobbigt för honom att ständigt vara på "flykt" :)

Frieri ja.. Min gubbe friade till mig på en fest.. Han tog bandets mick och friade inför allihop där!! Kan ju säga att jag blev lite chockad, förlägen & rörd <3 Hade ju inget val annat än att säga ja..;)) Vi har ju dock varit ihop sedan -94. Det är nog kanske lite "häftigare" att gifta sig när man fortfarande är nykära :)

Får du inget frieri iår så får du väl lägga ut "krokarna" inför nästa år- 121212!!

Lycka till & Kram Katarina.

P.s. Äälskar din fina våg som du har i fönstret!!

Fågel Blå sa...

Åhh tack för filmtipset!!!
Så mycket fint du har där på din tallrikshylla!!!!
Hoppas du får en fin helg!
Och ta väl hand om fossingen!
Kramar Kathrine