måndag 21 november 2011

Att acceptera....

...att man faktiskt har sågat bort en bit av min fot och att det TAR tid med ortopediska läkningar är inte lätt just nu! De senaste dagarna har jag bestämt mig för att det får vara nog med lugna aktiviteter! Jag har börjat röra på mig- NÄSTAN- som jag vanligtvis brukar....

Och det var ju så kul, livet kom tillbaka :) Jag kunde pyssla, dammsuga, tvätta och följa med stapplande till affären, hälsa på folk...ända tills det blev kväll och foten protesterade/protesterar vilt :(


Jag har sådana smärtor i foten nu (trots starka värktabletter), att jag blir så arg och ledsen! VILL INTE MER!!

Så! Nu har jag fått ur mig lite, förlåt men det var nödvändigt ;)

Som ni kan se på bilderna har äntligen små mini-granar hittat hit (blixt-bilder p g a mörkret) Allt tack vare min underbara vän och "syster"- som ställer upp i vått och torrt-Kiki Ni gamla rävar inom blogglandia känner även igen henne som "Älskar zink", och det var tack vare våra bloggar vi lärde känna varandra:) Hon och hennes goa kille har flyttat till ett gammalt litet hus precis, och hon är så enormt duktig på att inreda! De har så himla fint!! Jag ska nog allt tjata på henne att starta en ny blogg så även NI får se, tycker ni inte? ;)

Nu till en annan sak! Jag och Anders har beslutat oss för att gå ur facebook. Vi tycker att det tar sådan tid och energi ifrån oss (speciellt jag- Linda då) Jag blir t e x FÖR engagerad i andra som mår dåligt. Och dessutom skvallras det så mycket där. Det är en skvallersajt rakt igenom. Så DÄRFÖR har vi valt att avsluta våra konton där och lägga den tiden och energin på varandra istället!

Hörrni, ni har väl inte missat det förra inlägget med min dotter och hennes kompis i ett videoklipp? Om? Vill ni se? Så kan ni antingen scrolla ner på sidan ELLER klicka på bannern längst upp så uppdateras bloggen och hela sidan kommer upp (inte bara detta senaste inlägg)

Så länge jag har så här ont, så blir det nog lite mer uppdateringar på bloggen än som var tänkt. Jag menar- LITE ROLIGT måste jag väl få ha? ;)

Ps. Jag har inte kollat era bloggar på några dagar, men ska göra det nu i dagarna då jag i a f måste sitta still ;)


1 kommentar:

Carina sa...

Hej Linda!
Jag hade missat dottern och kompisen, men gud va duktigt och häftigt! Hur länge har dom tränat på det? Dom borde skicka in det klippet till TV så många fler får se!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se