söndag 13 november 2011

♥ M Y S ♥

Vilken MYS-helg vi har :) Tända ljus, filtar och soffmys.....

Var tvungen att fota min kära sambo då han nyss kommit hem från lite ute-fejande. Underställ, möss-frisyr och "porrfilms-mustasch" (som en jobbarkompis till honom kallade det) *haha* Ser ni att han ständigt går omkring och bär halsbandet som vi har varsin pusselbit av, och dessutom våran kärleksring? :D

Han är så söt och go, så En extra puss till honom på fars dag!

I skrivande stund (lördag em), så sitter vi tätt tillsammans i soffan...han ser på skidor på TV och jag bloggar ;) Grejen är bara den att han har såå svårt att sitta stilla med benen då han ser på sport. *Haha* Han lever sig in så enormt i sporten, så jag tror ärligt att han själv tror att han är med och att allt hänger på honom :/ Men så är han ju gammal skidåkare/innebandyspelare/fotbollsspelare och allt vad sport heter-och som jag aldrig kommer att förstå mig på. Jag håller mig till promenader, jag ;)


Inga kommentarer: