söndag 27 november 2011

Första snön :)

Hyacinten på köksbordet har nu slagit ut och sprider en ljuvlig doft i hemmet :)

Idag har vi haft kalas med Anders släkt -här hemma- för min bonusdotter som fyllde år i veckan, och då kom den- första snön :)

Alldeles innan så hade det vräkt ner regn, så tyvärr är nog snön borta imorgon på dagen redan....Men nu har man fått spä på sin julkänsla lite mer ;) Ser ni min "nya julduk"? Jag har åtta stycken likadana (och det är ju såklart en kökshandduk)....De kostar så mycket som fem hela kronor/styck på IKEA! Köpte dem då jag var där sist, och det är ett tag sedan......

Här har ni då bildbevis på snön ;)

Barnen på kalaset skyndade sig ut för att leka direkt, som ni kan se av spåren i snön att döma :))


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Så vackra bilder,,, underbart!
Och jag känner doften ända hit!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine