torsdag 3 november 2011

Hmm....

Idag är jag inte lika kaxig som då jag skrev förra inlägget i natt....Visst var det så som NerbyKatta skrev (tack snälla du)- att jag fått en kraftig nervblockad i foten igår. De ringde mig från operationsavdelningen idag och frågade hur jag mådde. Och då fick jag veta det, plus att bedövningen då sitter i ca ett dygn :/

Så allt var i sin ordning, och jag vet nu mer om vad som väntas.....Känseln börjar också komma tillbaka i vissa delar av foten....

Ger er dessa gamla bilder i repris. Har haft mamma och mina brors barn här på en fika, det var så trevligt så. Men nu känner jag att jag behöver inta liggläge :) Vi ses snart igen!

Ps. Ska försöka att inte tjata ut er ang min opererade fot, men det blir nog lite tyvärr så då det mesta kretsar kring den här hemma nu :/


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Skönt att allt gick bra och att du är på bättringsvägen!!
Önskar dig en smärtfri tid!!❤

Kramis Tina