måndag 19 september 2011

Bok-tipset!

Har ni hämtat er från skratt-chocken i det förra inlägget? Hoppas det ;)

Killen i filmen är en gammal kill-kompis, och vi har aldrig varit ett par (för er som trodde det) Han har massor av gamla filmmaterial på mig sedan tonåren. Han var redan då intresserad av media, fotografering, filmning (samt MIG *hihi*) osv Och han är idag riktigt duktig, han har bl a tecknat i rättegångar (vet inte vad sådana heter som skissar av de åtalade m fl)

Jag var tillsammans en stund med en kompis till honom som hade en studio hemma, och jag blev erbjuden att spela in en låt där...men min blyghet satte stopp :( Jag har alltid älskat att sjunga! Redan som liten sjöng jag i Unga Örnar och Forssaängkören (senare), jag tog även privata sånglektioner. Men som sagt, jag var för feg för att våga avancera- men jag älskar fortfarande att sjunga ;) Och kan ångra mig lite idag att jag inte tog chansen....

Hur som helst! Idag kom så äntligen mina efterlängtade böcker! Nu ska här mysas i soffan med läsning på hög nivå :)


Inga kommentarer: