måndag 26 september 2011

Samma-lika

Hoppas ni alla har haft en bra helg! DET har verkligen vi :) Vaknade nu mitt i natten med ryggont (både jag och Anders-vi är väl lika gamla och klena båda två *hihi*)...och passade då på att säga hej till er....


Vi har verkligen haft en kanonmysig helg. Vi var bl a på bio och såg JÄGARNA 2, den var riktigt bra! Jag kan rekommendera er att se den. Sen blir ju alltid filmerna extra bra då man får se dem på bio med alla effekter, ljud, bild-storlek och MYS såklart :) Salongen var fullsatt och då bokade vi ändå platser ett par dagar innan.....

Känner mig lite anti bloggandet nu igen. Har inget att visa förutom samma, gamla vinklar och vrår som ni redan sett 1000 gånger. Att t e x fota och visa er övervåningen skulle INTE vara direkt inspirerande då INGENTING har åtgärdats där uppe än.....

Så är jag lite frånvarande, så vet ni varför :) Men jag är så tacksam att jag har ERA bloggar att besöka, det är en av dagens höjdpunkter :)

Ps. Ser ni att min tallrikshylla har gått och blivit en avlastningshylla för diverse saker ;)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Jag tröttnar inte på dina bilder, även om du knipsar samma saker 2000 ggr!! hihi

Du har det sååååå vackert!!

Ha en fin vecka
Kramis Tina