tisdag 30 juni 2015

Lite kök och reseminnen


Hej hopp!
Äntligen ser det ut att bli en varm och skön sommar! Underbart- eller hur? Idag blir det några bilder ifrån köket...Jag har börjat vänja mig vid barbordet och stolarna nu, som tur är...*blink*


Bredvid hyllan i köket hänger ett reseminne från Norge i form av en blå fisk.


Jag tyckte den passade in så bra till mina blå detaljer i köket. Exempelvis den blå trasmattan som alltid ligger framför diskbänken.


I hyllan finns det också lite reseminnen. Stenarna på kakfatet är fulla av små hål...och de plockade jag vid havet på Island.


Den fina muggen med fåglar på kommer också från Island. Och det vita snäckorna bredvid är TYVÄRR inte handplockade av mig...


...utan de köpte jag på en butik i Norge.


Annars handlade jag inget mer i Norge förutom en fin kudde. Den kanske ni får se i nästa inlägg?

Ha en fortsatt skön tisdag!




Kram Linda





Inga kommentarer: