torsdag 25 juni 2015

Mårbacka


Hallå!
Ett supersnabbt inlägg kommer här...jag bytte plats med mitt pastorskåp och detta bord igår, och det blev bättre så.


En av mina övervintrade mårbackapelargoner fick piffa till det hela för stunden.


Det blev lite mera rymd i vardagsrummet nu med detta bord istället för skåpet. 


Nej nu måste jag skynda, skynda...jag har inte packat klart än och jag ska vara på tågstationen om en timme.

Jag och väninna M åker nu till Norge för att hälsa på väninna A. Jag kommer hem på söndag kväll igen, så bloggen får vila några dagar.

Må så gott och ta hand om er!




Kram Linda





3 kommentarer:

Marie maräng sa...

Så fint det blev! Vilken stor och fin mårbacka... har du något knep när du lyckas så bra med dom? Jag lyckas inge vidare när jag försöker övervintra dom :(

Trevlig resa och helg!
Kram Marie

vanessa andersson sa...

otroligt vackra bilder :D

Frida sa...

Men så fint. Jag älskar mårbacka rosa min favorit pelargon men jag har köpt vita till balkogen. Åh Norge skulle jag gärna besöka någon gång, det verkar vara så vackert där.
Ha en fin resa :)
Kram Frida