måndag 11 augusti 2014

Nya köksgardiner för 40:-


TÄNK så bra det är med alla bloggar som man kan inspireras av. Jag var in på Lantlif-Anettes blogg (en av de största lantliga bloggarna -länk dit från hennes namn), och såg att hon hade gjort café-gardiner av kökshanddukar....

Det fick lov att bli blixt-bilder tagna på kvällen, då jag skulle fota mot fönstret.


Förr hade jag mycket café-gardiner faktiskt. Men nu var det väldigt längesen. Sen hatar jag ju dessutom att sy....


Så då hon skrev att hon inte hade behövt sy en enda söm, blev jag ju väldigt intresserad. För det såg ju så fint ut hos henne.


Och jag började googla runt...till slut hittade jag kökshanddukar jag var nöjd med. Men det bästa var nog priset!


Två 4-pack med olika sorters kökshanddukar, så att jag kan välja och byta när jag känner för det.


Var? På IKEA så klart! Bilden ovan lånad från IKEAs hemsida, och länk till handdukarna har ni HÄR.


Ååå vad nöjd jag känner mig! Billigt och bra, men framförallt snyggt! Och icke att förglömma: 
JAG BEHÖVDE INTE SY EN ENDASTE SÖM!



Kram Linda




Inga kommentarer: