söndag 3 augusti 2014

Astilbe i loppisfynd -och bildstöld


Idag visar jag er några små loppisfynd som jag gjorde då vi var nere i Skåne. Vi besökte inte just några loppisar, men två Rosa Ljung vaser (?) för en femtiolapp tillsammans, var helt OK....


Och så kaffekannan tror jag att jag gav en tjuga för...Alla tre står numera på bordet i matrummet.


Astilben som står i -är inte alls så fin i år (som den brukar) Den brukar vara ljust rosa, men i år är den mer åt det gula hållet. Kanske beror det på extremhettan som varit?

Igår var vi ute och loppade en hel del i Ludvika, och jag gjorde en massa fynd! Jag ska visa lite i nästa inlägg -jag lovar!

Jag fick även tips av en go läsare, att en av mina bilder "tagits", och lagts ut på ett instagramkonto.


Och visst är det min bild på vårat vardagsrum....


I sin profil skriver hon (för jag antar att det är en tjej) att bilderna inte är hennes...men med nästan 6000 följare så skulle hon ju mer än gärna få länka hit till bloggen, och tala om var hon lånat bilden ifrån. Jag har ju faktiskt skrivit på min sida också att jag vill att man frågar mig innan man lånar mina bilder...

Men, jag är som vanligt för snäll. Jag orkar inte bry mig och engagera mig.....Men tack för tipset bästa läsare!

Idag ska jag bara LATA mig tror jag. De dagarna har hittills varit FÅ under semestern. Vi var ut en sväng igår -jag och min goaste svägerska- och hade så trevligt, så idag blir det nog soffläge! En vecka kvar av semestern, sen jobbar jag långvecka -och sen har jag två veckors semester till! LOVELY!


Kram Linda



Inga kommentarer: