måndag 21 oktober 2013

Madonnor


Här hamnade mina madonnor, och även Jesus (efter ommöbleringen) *ler*


På kvällen lyser lampan ovanför så fint på dem! Och apropå lampa så hoppas jag snart kunna byta ut denna ni kan skymta på bild idag. VAD det blir istället- hoppas jag kunna avslöja för er till helgen! Är någon intresserad av att köpa den gamla kan ni väl höra av er. HÄR kan ni se den i sin helhet, tänkte mig 300:- för den...

Tusen tack för era fina kommentarer. Jag är -som vanligt- en dålig bloggvän, som inte tar mig för och kommenterar hos ER. Men kikar in- det gör jag! Jag är väldigt less på att blogga nu också, därför får ni bara se samma rum hela tiden...hoppas blogglusten snart kommer åter?!

Här hemma har jag idag en tonåring hemma med feber/förkylning och en annan tonåring hemma med öronvärk/förkylning. Så -sjukstuga Hagbacken- med andra ord *blink*


Kram Linda


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Så vackert!
Ösnar dej en fin Kväll
Kram Kathrine