torsdag 8 december 2011

Min julklapp till mig själv :)

Nu har JAG kapat de MEGA-tjocka benen på "nya" vardagsrumsbordet! Suck vad besvärligt och svettigt/drygt det var! Anders vägrade (han tycker alltid allt är bra som det redan är...), så då kom envisheten fram i mig, som vanligt...Tyvärr blev det självklart snett och vint. Anders satt bara och skakade på huvudet åt mig i soffan- trots att jag bönade och bad om hjälp! Men vi ska fila lite, så blir det nog bra (säger han) Bilder kommer!

Nu måste jag visa er vad jag köpt till mig själv i julklapp :) Dessa vita, gamla mormorskängor!

De är enbart till prydnad såklart! Bilderna är lånade från butiken/hemsidan....(de har inte kommit med posten än)

Vissa "unnar sig" resor. Andra lägger stora summor på ex cigaretter, svenska spel, märkeskläder eller sitt eget utseende (och INGENTING är fel, utan helt upp till var och en). Jag varken röker eller spelar. Jag köper aldrig märkeskläder, utan gillar att variera oftare med nytt och billigare istället :) Jag reser så gott som aldrig numera (då jag är alldeles för hemmakär). Jag går inte ens till frisören, utan klipper mig själv :/

SÅ DÄRFÖR tyckte jag att jag kunde få unna mig "en lite dyrare julklapp"! Jag ska ju trots allt jobba hela, långa julen...

Visst är jag bra på att intala/övertyga mig själv om hur mycket jag var värd dessa skor? ;)




2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Vilken Julklspp!
Så fina helt underbara!
Ha en fin Dag!
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Jag dåååånar!!! WOW!!
Herregud vilka underbara kängor!!!
Nu är jag grön ända ner till tårna... hihi

Vilken underbar julklapp till dig själv!
Ja, man ska unna sig lite extra ibland... :)

Kraaaam Tina