torsdag 29 december 2011

Förvisad

Blev just förvisad från mitt eget kök ;) Min 14-åring och hennes ena kompis (som sovit här) satt och åt frukost, och då kom en tredje kompis och var ledsen (kill-bekymmer) Så då blev JAG inskickad i sovrummet :/

Jag som just hade energin uppe och som bäst höll på att plocka bort julen...jag har verkligen vantrivts i köket nu under jul med allt det röda. Så nu är det SÅ skönt att få plocka fram lite B L Å T T :))

Till helgen är jag och Anders lediga tillsammans och ev blir barnen hos deras andra respektive föräldrar. Vi tänkte bara ta det lugnt. Vi blev bortbjudna på nyårsfest, men tackade nej. Jag har MASSOR att göra här hemma, och sen behöver jag vila upp mig lite. Är fortfarande helt däckad efter helgens sömnbrist....Vi ska bl a slipa köksbordet och måla om det, sätta tillbaka lite lister, byta sofföverdrag (som skulle ha gjorts INNAN jul) och en massa mer.....

Så int´ blir vi sysslolösa int´;)

Vi hade förresten en jättetrevlig dag igår. Jag som inte skulle ha något speciellt fick ett LÅNGT och DYRT kvitto ändå...."Många bäckar små"...Batterier, ljus, glödlampor, handdukar och sådana där saker som inte SYNS att man köpt -sk nödvändiga ting- gjorde att det drog iväg och blev dyrt i a f . Men visst handlade jag LITE roligt också, men det visar jag en annan gång ;)


Inga kommentarer: