torsdag 1 december 2011

Min egna adventskalender :)

Välkommen december! Äntligen börjar nedräkningen "på riktigt"! Jag älskar december och har alltid gjort! Speciellt då man har barn och få se deras längtan, förväntningar och hopp inför julafton :) I år har även JAG fått en egen julkalender som kan hjälpa mig att räkna ner dagarna till jul....

Vi hittade kalendrar på Panduro som man kunde färglägga och rita/skriva i själva. 2 stycken för 39.90. Våra minsta döttrar på 10 och 13 år fick också göra en varsin åt varandra. Jag ville behålla min vit, men Anders älskar ju färg (speciellt ROSA) *ähum*- så hans fick bli full av färg....

Naaw, titta vad han har skrivit till mig i första luckan :)) Själv har jag skrivit långa meningar bakom alla HANS luckor, men jag förväntar mig INTE det av honom. Han är ju trots allt man ;)

Jag har ju levt i tre långa förhållanden innan Anders (Barnens pappa= 11 år, M= 3,5 år, T= 4 år och sen idioten då i o f s som jag bara vill förtränga.....), så enligt MIN erfarenhet är väl män inte de bästa på att ge komplimanger ;) Sen finns det ju naturligtvis undantag!

Innan Anders somnade tätt intill mig nu på kvällen kunde jag inte låta bli att fråga om inte han saknat mig då han varit borta en natt med jobbet?

- Joo, och inte så LITE heller, fick jag då till svar :))

Tänk att man ska behöva dra det ur dem ibland ;) Komplimanger är han sämre på, men han är definitivt den man jag levt med som visar mest FYSISKT hur mycket han älskar mig :)) Det är underbart då man inte kan gå förbi varandra utan lite smek, en puss eller en klapp på rumpan! Jag är så lycklig!

Oj, oj, oj vilket kärleksinlägg det blev *hihi*



3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Så roligt med en adventskalender,med gulliga kärleksord bakom
Fniss!
Så underbart att du har hittat mannen i ditt liv!
Förstår att du är lycklig!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

Vitspets sa...

Åhh så fint ... Kram Karina

Emilie sa...

*GULP*..............







jag älskar också dig hihi <3