söndag 11 december 2011

3:e advent

Vad tiden går fort, redan tredje advent :)

Jag har börjat ledsna på den "nya trenden" med att sätta siffror på adventsljusstakarna (fast jag har sådana jag med)

Nu känner jag för en gammal, hederlig adventsljusstake UTAN siffror och svampar eller andra dekorationer :)

Bilden nedan har dottern fotat från fönstret i hennes rum på övervåningen. Där kan ni se en bit av våran L Å N G A backe.....i snöskrud.....

Nej, nu ska jag dra upp den här sötnosen som fortfarande ligger i sängen (och rycker så där med benen som han ibland gör) Det är ju skidskytte på TV förstår ni, och han har hållit på lite med sådant OCKSÅ.... (lite suddig bild)

Han ska nämligen skickas ut i skogen för att äntligen få hem årets gran :))


2 kommentarer:

gamla skolan sa...

Vackra bilder , enkelt och fint !!
Tack för din fina kommentar hos mig och självklart får du använda min bild , om du bara uppger källan .
Önskar dig en riktigt mysig adventssöndag !
Kramar // Susanne ♥

Fågel Blå sa...

Så fint med en hedelig ljusstake!
Med lite mossa i!
Me like!
Mannen ser riktigt mysig ut där i sängen
Fniss!
Hoppas du fick dej någon gran!
Ha en fin Adventskväll
Kramar Kathrine