måndag 1 december 2014

1 December


Hallå på er!
Då har redan första advent passerat, och idag är det 1 December.


Jag känner mig stressad över att vi inte bakat lussebullar och pepparkakor än. Inte har vi fixat gran vare sig inne eller ute heller (och dessutom många julklappar kvar att fixa...)


För till andra advent åker granen fram, det är numera tradition här hemma. Och jag Ä L S K A R myset som uppstår då granen får komma fram!


Men nu ska vi först koncentrera oss på att bli friska. Min 13-åring är bättre i öronen tack vare penicillinet, men hon kan inte äta p g a illamående. Och om det beror på sviter efter magsjukan eller om det är en biverkning av penicillinet är ju svårt att säga då jag också är knölig än i magen? Fy, det känns faktiskt riktigt drygt nu.

Ja ja, vi har en plöja-igenom-filmer-i-soffan-dag IGEN, helt enkelt.


Kram Linda






Inga kommentarer: