torsdag 4 december 2014

Renbäddat i sovrummet och nedstämdhet


Hej bästa ni!
Några blixtbilder kommer här från en renbäddad säng. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har varit så väldigt nedstämd den sista tiden (typ veckan) Jag har ingen som helst anledning till det...och det stör mig. Jag vill ju må bra!


Den här tiden är ju så mysig...nedräkningen till jul. Men jag känner mig mest bara låg. Och just nu är min allra bästa barndomsvän S här (från Göteborg) Hon försökte nå mig på telefon idag då jag hade somnat på soffan. Jag och 13-åriga dottern ligger mest i soffan än, då hon ännu inte är riktigt bra i öronen (det är kanske det som får mig att känna mig nedstämd?). Och så plötsligt så står min vän S här med hennes lille son för att kidnappa med mig ut på en fika (då hon tyckte att jag behövde det) Det var förresten henne de väldigt fina orden kom ifrån i förra inlägget.


Och hur fint är det inte av en vän..att verkligen försöka peppa, stötta och finnas till för en då man känner sig nere? Jag har de bästa vännerna i världen, och det har jag sagt förut!

Hoppas, hoppas mitt mående vänder snart. Resten av familjen blir ju också påverkad då jag är nedstämd. 

Idag har vi alla fall klätt granen och haft mys framför Ernst med årets första glögg. Bilder på granen kommer imorgon (fredag)



Kram Linda



Ps. Ni ser väl att våran "lilla" tiger inte är så liten längre?




1 kommentar:

angie sa...

soooo süß!!! ich liebe die weißen farben und ihre katze!!! liebe grüße von angie aus deutschland