söndag 29 juni 2014

Matrummet


Hallåj! 
Igår fick jag ett ryck och flyttade runt lite grejer. Samma saker som stått framme länge nu fick bara byta lite plats.


Så på den gamla köpmannadisken hamnade madonnorna i mitten, och fattigmanssljusstakarna på vardera sida.


Annars ser det väl ut som det brukar....


Det var riktigt längesen som jag möblerade om nu, men jag är samtidigt nöjd med hur det ser ut.


Imorgon ska jag hämta älghornen som jag vann i en budgivning (till bra pris), och så väntar jag hem en SUPERFIN tavla. Jag längtar tills jag får visa den för er!


Så i och med att dessa saker kommer hem, så kanske jag måste flytta om lite till. Och det är alltid kul!



Måndag snart, och en ny jobbvecka väntar! Tre veckor till med arbete har jag framför mig, sen får jag ÄNTLIGEN semester!



Kram på er!//Linda



3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Fantastisk nydelig i hjemmet ditt,du pynter så fint og detaljene er fantastiske!!!
Toveklem .)

Rosa i huset i vitt sa...

Bara genom att byta plats på grejorna så blir det ju som nytt igen
kram Rosa

Sommerhuset i bakken sa...

Nydelige bilder fra spisestuen! Du har det så lyst, fint og delikat.

Ønsker deg en super kveld!