tisdag 3 juni 2014

Billiga rosor


Igår fick vi reklam från ICA Maxi. Butiken har 10-års jubileum nu här i Borlänge. Vi handlar alltid där. Och jag älskar den butiken. Vi har försökt med COOP och WILLYS tidigare, men vi återkommer alltid till ICA. Bra varor till bra priser, samt ett mycket stort utbud av det mesta. Men det är MIN åsikt, det. Hur som helst så sålde de nu rosor billigt. 10:- för 10 stycken, och max två buketter per kund. Klart jag passade på!


Visst var de vackra -och BILLIGA?

Idag har jag haft en kär vän här -som just nu har det riktigt tufft. Det var jobbigt att se henne ledsen. Mår de jag tycker om dåligt, så blir jag naturligtvis också påverkad och tyngd.

Alla mina kramar och styrka till dig, du vet vem du är.


Kram Linda



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint, din vän är nog glad som har dig..
Såg också rosorna i annonsen. Där står det 5-pack. Men mamma fick också 10.
Skumt...
<3
Frun

Anonym sa...

Ljuvliga Rosor & förstår att det känns tungt med vän som är ledsen/Kramas