lördag 22 september 2012

Ordningen börjar äntligen återställas i hallen uppe...


...och det var inte en dag för tidigt!


Verktygen kan nu plockas ner en efter en, och målarburkarna kan äntligen förslutas! De minsta flickornas rum är så gott som klara- äntligen! Arbetsplatsen med allt huller om buller är äntligen ett minne blott. Just sådant gör mig väldigt stressad (oordning och oreda)....


Hallen börjar likna- just- en hall igen, med en mysig TV-hörna :) Trappan upp är inte längre full av skräp och prylar!

Skönt. Lättnad. Ända sedan vi flyttade hit för 1 ½ år sedan har jag längtat efter denna dag. Dagen då våra två minsta flickor äntligen hade ett varsitt rum.


Vet ni, jag blir jätteglad om du som är in här och läser min blogg kan delta i min lilla undersökning i högerspalten. Skulle vara intressant att se vad medelåldern ligger på er läsare? Det enda du behöver göra, är att klicka i den åldersram som stämmer in på just dig- sen är det klart! Självklart sker allt anonymt och ingen registrering behövs någonstans heller.

Tack på förhand du goa läsare!


Inga kommentarer: