onsdag 19 september 2012

I ♥ MY HOME


Bara några bilder på vad ni redan sett förut- typ bara en miljon gånger eller något :/


Men hur skrytigt det än låter- så älskar jag mitt (vårat) hem!


Visst blir jag less på det emellanåt, men i slutändan vill jag egentligen inte göra några större förändringar, inte just nu i a f...


Så tråkigt nog får ni se samma bilder ur samma vinklar och vrår. Det är mycket vitt här hemma- vilket innebär mycket städning och tvättande. Men det är det självklart värt tycker jag!



Ibland dyker det dock upp fina och billiga möbler på exempelvis Blocket, då kan jag bli väldigt sugen på att byta ut vissa av de vi redan har. Min senaste fix idé jag nu har fått är denna skönhet nedan:



Den finns på jysk, och just nu är det extrapris på den. Tankarna maler i mitt huvud om det inte finns NÅGON plats där den skulle kunna göra sig bra här hemma- mot att något annat får flytta på sig? MEN! Framför allt! Passar den in? Den var visserligen lite för dyr för min smak, och speciellt NU då döttrarnas dans snart ska betalas på över 3000:- för EN termin (!), samt höstkläder ska inhandlas till kottarna. Men då kom jag ju på den snilleblixten att jag kan ju kanske ÖNSKA mig denna i present eftersom jag fyller år om ca en månad? 

Njaa, ska nog allt fundera lite till OM den verkligen skulle göra sig bra här hemma eller inte- och sen ev ta ett snack med lilla mammsen ;)



Ps. Törs egentligen inte säga det, men känner mig riktigt ledsen och låg. Jag och minsta dottern har maraton/kapplöpning till toaletten idag/igår (igen)...Vad är det för jobbig förkylning med magbaciller som roterar? Varför drabbas VI gång på gång? Har visserligen hört flera som har samma :( Men varför tar det om hela tiden? Jag har inte tid med sådant här! Idag hade jag både utvecklingssamtal och föräldramöte, plus att mamma och mormor skulle komma hit och fika med oss- men nu blir allt inställt...Ja, ja vill inte bara gnälla- men då vet ni vad vi "roar" oss med om vi inte ses på några dagar......


Inga kommentarer: