söndag 23 september 2012

Ny vecka- nya möjligheter


Mina favoritljuskoppar tänder vi så gott som varje kväll numera- mys på hög nivå!


Intressant att följa undersökningen här i sidospalten, hade faktiskt ingen aning om vilka ålderskategorier som var in här, så ni som inte röstat än- gör gärna det! Ett knapptryck- så är det klart!

De senaste dagarna har vi plöjt igenom en del videoband med filmer på barnen sen de var små. Många minnen väcks till liv. Livet med småbarn känns så väldigt avlägset numera. Pratade med min väninna nere i Göteborg häromdagen som är mitt uppe i det (hennes minsta på ett par månader skrek oavbrutet medans vi pratade i telefonen) Jag kan sakna de gosiga stunderna, men inte de vakande nätterna :O

Hur som helst, så är jag glad att vi har filmat barnen så pass mycket som vi läs barnens pappa har gjort! :)

Tänk vad vi kvinnor är otroliga, vilken simultankapacitet vi har alltså! Jag sitter här och skriver ner detta inlägg till er SAMTIDIGT som jag för en diskussion med Anders om våra jobb. Det skulle han aldrig klara....;) *hehe* Värst vad han gick på just NU då....

Ska försöka engagera mig lite mer ordentligt i snacket.

Puss på er!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilka fina ljuskoppar! Var kommer de ifrån? Vet att jag har sett dem någonstans men har glömt var :)

Ha en bra dag!
// Nilla