torsdag 6 september 2012

Bockar av på listan


NU så är det mesta avklarat för denna vecka. Jurist, nytt pass, optiker och tandläkare exempelvis...Förresten var ju till tandläkaren för första gången igår på sju år, och gick därifrån utan minsta anmärkning= felfritt! :)) Fatta vad skönt, det trodde jag INTE!

Nu är det bara roligheter kvar resten av veckan då...måla bonusdotterns rum, inreda och så party på lördag (med ett stort gäng härliga vänner- bl a Fredrik som jag skrev om tidigare, och som jag återupptagit kontakten med)

Törs dock knappt nämna det, men min minsta har idag diarré så det står härliga till :O Säger inget mer nu om sjukdomar mer än att jag har 3 av 4 barn hemma idag (också) *suck*

Ha nu en riktigt trevlig helg alla!



1 kommentar:

Emilie sa...

Jag är ju inte förvånad att underbarnet håller sig frisk, som vanligt... hihi <3