lördag 15 september 2012

Fina vänner igen :)


Måste ju bara skriva ett par rader innan jag kryper ner i sängen och inväntar min kära sambo...Blev ikväll övertalad till att följa med på en nyöppning av ett dansställe där både Sator och Rootvälta skulle spela...Kände dock redan innan att jag var för slut, men gjorde i a f ett tappert försök...Visar några bilder ifrån kvällen här hemma innan: Ovan min gamla och kära vän Kajsa ( i mina nya glasögon som HON i a f tyckte var dö-coola)...Nedan ser ni henne och hennes fina man (sen länge)....


Och här nedan har ni min URGOA svägerska till höger, och sen mysiga Monika :)


Om alla skulle omge sig med så fina människor som JAG, så skulle alla må riktigt bra! Jag valde att avsluta kvällen tidigare (p g a trötthet), men hoppas på att vara mer alert nästa gång ;)

Nu ska jag göra något jag längtat efter i flera dagar...krypa ner i sängen med en stor skål med godis och bara njuta innan John Blund kommer och hälsar på. Kan hända att Anders hinner före, men i s f är det bara en bonus ;)


Inga kommentarer: