måndag 2 februari 2015

Hon klarade uppkörningen!


Ååå men vet ni? Jag sprudlar av glädje! Nu har jag två stora barn med körkort! En vecka efter att hon fyllt 18 -och körkortet är hennes! Idag har hon haft uppkörning, och jag har suttit och väntat och väntat på samtalet, hela förmiddagen...

Hennes körlärare sa att det vore konstigt om inte hon skulle fixa det, då hon -enligt honom- var en ESS-elev. Jag är så stolt, så stolt! Och allt detta vore inte möjligt om det inte vore för min älskade sambo Anders. All tid han har lagt ner på att övningsköra med henne. Och allt jobb hon själv lagt ner....åååå vad glada vi är, och vad stolt jag är över mina tre fantastiska barn!

Jag har inte sovit en minut efter nattskiftet, men så får det vara. Jag är långledig och sova hinner jag sen...jag ramlade dessutom i morse och slog handen rejält och fick en tid för röntgen. Men den blev bättre och svullnaden lade sig, så den avbokades. Men nog om det!

Nu ska vi ut och äta och F I R A lite jag, sonen och äldsta dottern!



Kraam!




Inga kommentarer: