tisdag 27 januari 2015

Liten pigtittare och fruns födelsedag!


Hej på er!
Ett hastigt natt-inlägg från mig (jag sitter på jobbet) Den här ursöta pigtittaren, samt piedestalen som den står på bytte jag till mig från FRUN -f d Det Stora Grå Huset -Hanna- i helgen.


Pigtittaren är egentligen tänkt till ett framtida projekt. Men den får stå här tills projektet tas an....

Och här nedan en bild på skåpet som jag fick gratis från blocket igår (måndag), och som vi då hämtade hem. 

Bilden är lånad från blocket.


Det blir också ett projekt att ta sig an framöver. Dock lär jag nog skrapa rent det lite innan det ska målas, och så är det en skada vid listen på dörren. Men FINT blir det säkerligen då det är klart!

Och apropå FRUN så vill jag ju ge henne den största av kramar då det idag är hennes födelsedag! Denna bukett nedan fick min Emilie i lördags av tjejerna hon hade hemma på fest (inklusive lite andra presenter) Och denna bukett vill jag tillägna min bästa FRU!


Grattis på dig min fina vän!

Hoppas ni alla andra har det bra! Jag ska försöka fota lite bättre bilder idag om jag vaknar medans det fortfarande är ljust, vill säga?



Kram Linda





1 kommentar:

Sarina sa...

As usual: lovely pictures. Have a lovely day, Linda