torsdag 15 januari 2015

Hyllan med terriner


Hej på er!
Hur har ni det? Här är allt bra. Dock har jag inte lyckats ställa tillbaka dygnet sen jag jobbade i helgen. Antingen så vaknar jag på nätterna, eller så sover jag inte överhuvudtaget. Natten som var sov jag inget alls (somnade 08 i morse) Ja ja, jag är i alla fall LEDIG. Och jag har börjat rensa lite inför den kommande loppisen som jag har tänkt ha i vår....


Det var ett par år sedan jag hade loppis sist. Men den blir att hållas då det går att vara ute...så jag tippar på att det blir i Maj någon gång?

Mer om det längre fram. Idag bjuder jag på ett par bilder från min hylla med terriner. 

Tack snälla ni som kommenterar så fint -trots att jag är så dålig på att svara- och tack till alla er som regelbundet tittar in här -trots att ni bara får se samma lika hela tiden.


Kram Linda





Inga kommentarer: