måndag 17 november 2014

Kandelaber från JYSK


Godmorgon!
Jag ligger kvar i sängen än med en sjuk gubbe bredvid mig. VAG (Vård Av Gubbe) idag, fullt upp med andra ord *blink*

Tänkte visa er kandelabern som jag just köpt på JYSK. De har den på erbjudande nu, den är hela 1 meter hög. Dock lite för "ny" och lite väl glänsande för min del...så jag funderar på att eventuellt dra över den med lite svinto? Vad tror ni om det? Tar gärna emot andra tips på hur jag kan få den att glänsa mindre, och se mer ärgad och gammal ut.


Annars så består dagen av fortsatt NERVÖS väntan på besked (tidigast imorgon -tis- borde det vara klart angående vem som får jobbet) Och så ska jag göra MAMMOGRAFI-debut idag. Känner dock en man (lite ytligt) som börjat jobbat där..och vill ju helst inte fläka ut mig inför 
H O N O M....*dilemma*

Sen ikväll blir det även lite BIO med bästa svägerskan!

Jag avslutar detta inlägg med en mobilbild som Anders lyckades ta på våra två ormar. *VARNING*


Ser ni bådas huvuden, och hur de "kramas"? Så söta, så!


Hoppas ni alla får en bra start på veckan. Och tusen tack för era kommentarer igår!


Kram Linda




1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Tror det funkar med lite svinto för att få den lite shabbigare
kram Rosa