torsdag 9 januari 2014

Pärlhyacinter på kudde


Tittar bara in för att önska er en fortsatt bra vecka! Tusen tack till er som tar er tid att skriva så fina kommentarer...jag är -som vanligt- urusel på att svara. Förlåt för det.


Men nu är jag inne i en enormt seg trötthetsperiod. Knappt så jag orkar med mig själv *fniss* Jag har inte ens orkat följa Paradise Hotel de senaste två dagarna (OCH DÅ ÄR DET ILLA) Jag är helt fast i den dokusåpan...för ni vet väl vid det här laget att jag har en förkärlek till -just dokusåpor (där man får fly verkligheten för en stund och se människor göra bort sig offentligt)? Hur som helst! Tur att det snart blir ljusare ute...så länge får en vårkudde med pärlhyacinter möta oss i hallen.


Kram Linda



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhhhh denna var fin!
Ösnkar dej en fin Helg
Kramar Kathrine