tisdag 14 januari 2014

Gammalt nattlinne


Tänkte visa er ett av alla de fina och mycket gamla plagg jag fick av fina vännen L <3.....


Nattlinnet med "virkad brodyr" på, kommer från henne. Och det är ju SÅ fint!


Jag älskar vita gamla kläder!

Hörrni, jag har ju tidigare nämnt att jag är med i en sida på facebook som heter Bortskänkes/sökes. Då jag tidigare satt och tittade på gamla bilder från köket (då vi hade ett runt bord), så insåg jag att jag ångrade att jag sålde det. Jag har hittat ett runt bord på IKEA som jag verkligen vill ha....men tänkte ändå att jag kan ju chansa...

Många frågar efter diverse saker på bortskänkes-sidan, så jag tänkte att jag kan ju i alla fall slänga ut en förfrågan. Kanske det finns någon som har ett runt bord som den vill bli av med? Och jo då, mycket riktigt! En jättegullig och snäll tjej skrev att hon hade ett runt bord som jag kunde få ta. Jag fick fruktansvärt dåligt samvete och kände mig verkligen som en tiggare, men skänkte henne ett par tavlor som tack.

Nu står så bordet i köket. Det är inte lika fint som det på IKEA, men det var ju GRATIS (till skillnad från 2300:-, som bordet på IKEA kostar) Länk till bordet på IKEA HÄR. Nu ska bordet jag fick bara målas vitt, sen ska ni få se hur det ser ut!


Kram tills vi ses igen!//Linda



1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Himmel...så vakre klær du fikk fra din veninne!!!! Det skal bli spennende å se hvordan bordet blir:)

Fortsatt fin uke til deg!
Klem Jorunn