onsdag 4 juli 2012

Lyckligt ovetande....






...om vad de ställt till med- ligger de och njuter av livet :@ Illbattingarna har -i deras dagliga vilda flugjakter i fönstren- haft ner min älskade vita häst...Jätteledsen blev jag....:( 





Men, men..
Så är det att ha djur som Anders hela tiden tydligen måste upprepa då jag beklagar mig :@ Men ändå kom han hem med rosor från affären -vita dessutom- så kanske han tyckte lite synd om mig ändå då? :O

På bilderna har jag limmat ihop det jag kan....

Om NÅGON vet var det finns liknande häst att få tag på så vore jag oerhört tacksam om ni ville maila mig mig och berätta VAR,sommar_o_solsken@hotmail.com


Ps. Tusen tack annars för era fina kommentarer, och förlåt att jag är så dålig på att svara :( En extra kram till RosaKatherine, Tina och Ullis- jag njuter alltid av era inlägg även om jag ej lämnar avtryck :) Och så en kram till dig -NerbyKatta- också så klart :)




1 kommentar:

Tinas bo sa...

Åååhh nej vilken olycka...
Hästen som är sååå fin..
men det kanske inte syns så mycket...
Svårt att tro när de ligger såå gosiga där...

Kraam Tina