tisdag 17 juli 2012

Det kan skifta fort...

Som ni alla vet så kan ens humör skifta fort :/ Idag kom häxan surtant på besök...Jag bad Anders trimma runt cykeln jag har ute under äppelträdet (som prydnad). Sagt och gjort. Lite senare kommer minstingen och säger att cykeln har ramlat omkull, och med den de blommor jag planterat i cykelkorgen samt på pakethållaren...*Grr* Gissa vem som blev S U R ? Då var gubben billig vill jag lova.....:@, för det måste ju ha varit hans fel...

Det hela resulterade i att jag helt sonika gick ut och grävde upp hela rabatten ut mot vägen (som länge skulle ha åtgärdats) Sagt och gjort. Var det endorfinerna som gjorde sitt, tro? ;)

Hur som helst är jag snäll NU i a f och gubben är förlåten :)

På bilden ser ni min nya järnfris ifrån Vintage by Nina.

Eller inte.

Det är en plast-avskärmare till rabatten som jag köpte billigt av Hanna på hennes loppis, men visst ser det ut som järn? Snyggt i a f tycker jag! :)



1 kommentar:

K sa...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH va FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT ni har det ;D Inte ett dugg jäkla avis på ert hem... ;D PUSS PÅ DEJ SÖSTRA MI <3