måndag 2 juli 2012

Fullt upp :)



Måste bara visa er några fler loppisfynd jag gjorde i lördags :) En jättefin korg -bara den värd pengen jag fick betala för allt som följde med i- den var full av gamla ramar...t o m den lilla ramen jag ställt utanför korgen. Allt för en hundralapp :)) Sen en vit gammal plåtbruk och häftiga klämmor i industristil (som jag ska försöka få till något kul med)


Kul, kul!


Idag väntar jag då hem en leverans till dörren...köper ju sällan NYA möbler, eftersom jag hellre köper gamla på auktion och loppisar. MEN. Behövde mer rejäl förvaring till våra underkläder nere i sovrummet....




Så då fick det bli en HEMNES byrå från IKEA, så nu ska det skruvas här idag ;)




Annars har jag mindre än tre veckor kvar- sen äntligen semester!!! Denna vecka avslutas med konfirmation för min äldsta dotter samt den årliga släktresan med Anders släkt (och var vi ska, får vi alltid veta samma dag) Sen ska vi fira min lilla mamma som fyller år också :) 
Nästa vecka blir det en tripp till Stockholm, och så ska katterna steriliseras :O Och dessutom har minsta dottern fotbollscup (Dalecarlia cup) hela veckan, så nog känner man att man lever allt ;)





1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka härliga loppisfynd du har gjort

Kram Rosa