fredag 22 juli 2011

Till salu!

Nu kommer lite av de saker som jag tänker lägga ut på blocket....

Min älskade, underbara rottingvagn (som jag inte har plats för) från 1910 säljer jag för 1200:-

Vattenkanna i zink (läcker men fin som dekoration) säljes för 100:-

Halv järnsäng (rostig), jättefin att ha som fåtölj. Säljes för 750:- (måttanpassad madrass medföljer)

Stor pall i trä säljes för 100:-

Fönster med två rutor som är trasiga, säljes för 350:-

Fönster med hela rutor, samt en liten hylla nedtill och krokar samt rep upptill om man vill hänga det på en vägg. Säljes för 400:-

Hylla att ha spetsar eller annat i, säljes för 100:-

Brickbord säljes för 100:-

Taklampa säljes för 100:-

Bord säljes för 100:-

Vit sänggavel i trä 160*200 säljes för 100:-

Det var lite av sakerna som nu åker ut på blocket, hojta till om ni är intresserade av något? Jag kan lägga undan tills lön om intresse finns :)
Min mail:
sommar_o_solsken@hotmail.com
Mobil nr 073-617 17 78

Nu drar vi till Tuna Hästberg!


1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du säljer. Skulle verkligen behöva sälja av lite här också. Älskar också mina Mårbacka. Så glad för sticklingarna som jag tagit tar sig också.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Ullis