onsdag 20 juli 2011

Snart, snart.....

Håhåjaja! En natt till, SEN inträder MIN lilla sommarsemester på hela 12 dagar ;)


Jag tog ju ut så mycket semester då vi flyttade till huset, så nu får jag allt bita i det sura äpplet :( Visst är det tråkigt NU då "alla andra" har semester, men samtidigt var det så mycket och så körigt då vi flyttade att jag INTE ångrar att jag tog ut en hel del semester DÅ.....

Nu har vi dessutom hela fem dagar tillsammans, jag och Anders-LEDIGA OCH UTAN BARN ;) Funderar lite vad vi då kan hitta på för skoj (eftersom det är första gången lediga samtidigt OCH utan barn) Skulle vilja göra några dagsutflykter i närheten...typ tälta i grannkommunen, plocka jordgubbar, besöka utflyktsmål- men tar hemskt gärna emot tips på VAR? ;)


Bilden jag visar idag togs för ett tag sedan, men det ser likadant ut NU...den uppmärksamme kan se att den svarta dammsugarsladden skymtar i spegeln...här hinner jag aldrig ställa undan dammsugaren innan den ska användas igen :/ Och skåpdörren under teven står också alltid öppen (som ni kan se), för är det någon annan än JAG hemma så står TEVEN på konstant (!)


Men NU blir det en tur till köpcentret här i stan, behöver lite nytt i garderoben OCH VIT FÄRG (då det snart ska målas väggar igen)....... ;)

1 kommentar:

Systrarna Virrpannor sa...

Vill ni plocka jordgubbar, kan jag rekommendera Västerby, Hedemora, där har de fina gubbar som man får plocka själv! Trevligt och gott!!