tisdag 23 juni 2015

Trådkrona med glasvaser


Halloj!
Jag måste bara visa er vad som kom med posten i ett paket idag. En underbar trådkrona med glasvaser till (som är inlindade i hönsnät) Det var kärlek vid första ögonkastet, faktiskt.


Jag upptäckte nämligen dessa små vaser då jag satt och bläddrade i senaste numret av Allt i hemmet. Jag googlade på dem, och hittade då även denna trådkrona som de kan hänga i. Hem till gården heter butiken där allt detta finns.


Precis vad jag alltid har önskat mig -i a f så intalar jag mig själv det..*s*


Jag tycker själv inte att jag shoppar så mycket som jag gjorde tidigare, jag är mer nöjd (numera) med det jag har. DOCK sitter jag JUST NU och velar fram och tillbaka angående en beställning. Ska jag -eller ska jag inte? Ska jag? Det är två lampor som jag har förälskat mig i, men de är tyvärr lite dyra...

Men jag tror inte att jag kan leva utan dem (heller), dumt nog...*hihi*

Ni får se dem sen, OM jag slutför beställningen vill säga?




Kram Linda





1 kommentar:

Frida sa...

Oj vilken fin krona 😊 Visst går det bra att du länkar med min bild. Jag länkar gärna tillbaka. Kram Frida