söndag 7 juni 2015

Omtyckt skåp i hallen


Hej söndag!
Alltså, nu har jag resfeber må ni tro...på riktigt. Fy...jag VILL ju inte flyga....för varje gång blir rädslan allt större...


Nåväl. 
Skåpet ni ser här i hallen tycker jag väldigt mycket om. Tänk er, 150:- kostade det (??!!?) Ibland gör man riktigt fina fynd!

Idag blev jag oerhört upprörd över en sak. Varför finns det så gott om skitstövlar (rent ut sagt)? Det är verkligen inte många man kan lita på. Rövslickare, skitsnackare och skvallerbyttor. Fy i...!!! Denna gång är det inte jag som har drabbats, men jag blir lika upprörd för det, då det drabbat någon jag tycker om. Det värsta av allt är ju att det oftast är kvinnor som beter sig så...jag drömmer ibland om ett arbete med nästan enbart män...jag tror definitivt på mindre skitsnack då, och en mer uppsluppen stämning. Nej, som min kloka mormor alltid har sagt: 
-Lita aldrig på någon....



Kram Linda




Ps. Förlåt för att jag pyser ur mig lite "mystiska texter" nu i mina inlägg, det är sådant som visst måste ut....trots att jag inte kan säga mer till er än just -luddigt svammel...



Inga kommentarer: