söndag 14 juni 2015

Hälsning från Island & Aftonbladet Home


Hej på er!
Här kommer en liten hälsning till er från Island! Jag fick nämligen idag veta att jag är utvald som en av femton på Aftonbladet Home, där de bl a visar uteplatser. Och jag ville dela min glädje med er..*ler* Jag känner mig riktigt överraskad, väldigt glad, rörd och hedrad. Bilden är från pergolan som den såg ut för ett par år sedan. Klicka på länken längst ner om ni vill se mera.

Jag bloggar just nu från mobilen, så jag har ingen aning om hur detta inlägg blir att se ut...så ha gärna överseende..*hihi* Allt har varit -och är- underbart här, förutom att Anders nog fått en släng av magsjuka (?) Så eftermiddagen har tyvärr tillbringats på hotellrummet. Vi kommer hur som helst hem imorgon (måndag), och känner jag mig själv rätt så vill jag visa er allt vi varit med om -redan då. Så vi ses nog imorgon kväll, om flygresan hem går lika bra som den gick hit, vill säga? *fortfarande flygrädd*


Kram Linda


http://myhome.aftonbladet.se/stories/guider/15-magiska-uteplatser-vi-drommer-om.html


Inga kommentarer: