torsdag 18 juni 2015

Print/konsttryck från Allt i hemmet


Hej!
Idag tänkte jag tipsa er till att köpa senaste numret -nr 7- av Allt i Hemmet (icke sponsrat inlägg). Där får man nämligen med ett jättefint konsttryck från Malin Björklund. Det är det första av tre stycken, och alla medföljer tidningens nummer...nr 7, nr 8 och nr 9.


Jag tyckte det var så himla fint.


Just nu står det i hyllan i köket. Vi får se om jag ramar in alla tre sen? Jag prenumererar på tidningen sedan länge, trots att den oftast visar upp stilar som är långt ifrån min egen. Men jag kan utan problem finna inspiration hos andra ändå.

Natten som var låg jag vaken (standard numera -tyvärr), och vid 03 gick jag upp för att släppa in våran lillkille (d v s katten Laban) som fortfarande var ute. Jag såg honom vid hallonhäcken, men han ville inte komma då jag ropade. Så jag tassade ut barfota i nattlinnet och upptäckte att det berodde på att vi hade finfrämmande. Årets första igelkott -som vi har sett- var och hälsade på.

Så jag sprang in efter kameran, vantar och lite kattmat. Bilden nedan blev lite suddig, då det var svårt att fota med den ena handen samtidigt som jag höll kotten i den andra. Kan ni se er mig framför er struttandes runt ute i trädgården med kamera klockan 03 -iförd endast nattlinne (utan BH, och jag har alldeles för STORA boobs) *hoppas verkligen alla grannar sov...hihi*


De är ju så fruktansvärt söta!
Jag vet att de är fulla i loppor och annan ohyra, men det struntar jag i. Jag tvättar bara händerna efteråt. Och naturligtvis satte jag ner den på gräset direkt efter fotograferingen.

Idag har jag annars haft en mindre bra dag. Jag har gått dragandes med tandvärk i ett par veckors tid, och den blir bara värre...jag hoppas fortfarande att den ska försvinna av sig självt? Jag vill varken lägga pengar eller tid på att gå till tandläkaren *suck* Sen har jag även en begynnande UVI (urinvägsinfektion), så just nu sitter jag på jobbet och försöker dricka så mycket vatten jag bara kan.


Men jag jobbar bara en natt den här veckan, så jag får hem och "kurera" mig snart. 





Kram på er!//Linda





Inga kommentarer: