tisdag 21 februari 2012

Renbäddat i rosa :)

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen! Känslan av att få krypa ner nyduschad i en renbäddad säng...*lovely* Därför byter vi lakan i sängen O F T A - ca en gång i veckan....Jag minns så väl då jag och Anders precis träffats och man var nykär och fortfarande lite försiktig med att säga vad man egentligen tyckte om ALLT (som inte är några problem idag..*haha*) Jag tyckte DÅ att han sov så länge i samma lakan...jag minns det så väl..Men så var han ju en MAN då som bodde ENSAM- och det säger väl en hel del? ;)

Har i a f köpt nya lakan (på bilderna) från H & M.....

Bra priser och bra kvalité.....

Lite ljust rosa i inredningen skadar inte, nu har jag dessutom något som matchar provdockans utstyrsel (som hon nu fått ha det senaste året- typ)..... ;)
Förr kunde jag aldrig sova i nya lakan utan att tvätta dem innan, men med dessa från H & M är det inga problem! De är så mjuka - trots att de kommer direkt från fabriken ;)


Inga kommentarer: