fredag 20 november 2015

Kvällsbilder





Hej!
Är det tjejfest, så är det! Ja inte MIN tjejfest då, utan min snart 19-åriga dotters. Jag passade på att ta lite kvällsbilder då ljusen var tända, och det var allmänt mysigt och hemtrevligt.

Nästa helg är det första advent, och jag har inte den minsta lust eller ork att plocka fram allt. Jag tycker det är så mysigt då allt väl är framme, men jobbet att sätta upp allt...nej, i år ser jag det mest som en börda. Hoppas jag ändrat inställning tills nästa helg?

Om ni vill se hur föregående jular har sett ut här hemma, så kan ni titta under kategorin JUL längst upp på sidan, och tittar ni i mobilen så finns det längst upp på sidan bredvid texten startsida. Där kan man klicka till höger och välja olika alternativ, välj kategorin JUL.

Ha nu en jättebra helg, alla!









Inga kommentarer: