torsdag 5 november 2015

Fjärilstavla och sekretär






Hej på er!
Idag visar jag en så fin och gammal fjärilstavla som jag har köpt hos en jättego tjej som säljer massor av gamla och fina saker. Du hittar hennes butik HÄR. Katherine har även -en lika fin- blogg (som jag har följt i flera år). Där visar hon bilder från sitt vackra hem...bloggen hittar du HÄR

Sekretären lyckades jag pruta ner bra mycket för någon dag sedan. Och min otroligt älskade Anders åkte och hämtade den (med släpvagn och allt) sent efter jobbet, trots att han hade varit vaken sen 05...han är så oerhört snäll! Tanken med sekretären är att luckan eventuellt ska vara nedfälld hela tiden med hjälp av kedjor. Vi får se om han hjälper mig med det också någon dag?



Kram på er och njut av den väldigt vackra hösten vi har i år!//Linda





1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Godmorgon Linda!
Åhhh så fin Tavlan blev hos dej, passar in så bra i inrednngen.
Tusen tack för att du gör reklam för mej, blir så glad skall du veta.
Önskar dej en fin Torsdag
Kram Kathrine