onsdag 7 oktober 2015

Det "nya" bordet i köket





Hej!
Jag skrev för ett tag sedan att två av våra barstolar (i köket) hade gått sönder. De är inlämnade till affären där de köptes...och när vi ska få tillbaka dem -lagade- det vet ingen? Handla inte på JYSK säger jag bara.

Hur som helst så ville min äldsta dotter köpa av oss barstolarna och bordet tills hon flyttar hemifrån, så så får det bli. Och jag bestämde mig då genast för att åter igen ha ett runt bord. Och jag hade sådan tur att jag hittade ett på en säljsida direkt. I jämförelse med barbordet så kändes det som att vi skulle duka upp åt dockor. Men nu har vi vant oss. Vi har nog haft bordet i ca två (?) veckor nu. Stolarna hade vi sparat sen förut, de har jag tagit över efter min mormor.

Bara fyra platser, men som sagt så är hela familjen sällan hemma samtidigt. Och då det inträffar så dukar vi upp i matrummet.



Kram Linda




Inga kommentarer: