onsdag 8 maj 2013

Köket, trötthet & glädje

Tittar in för att önska er en skön helg, då jag förstår att många har just -en lång och ledig helg framför sig :)

Själv har jag tre nätter kvar denna vecka. Men sen. SEN. SEMESTER! :) Har nog inte fattat det riktigt än...och jag som sa då vi var till Egypten i november att jag aldrig mer skulle flyga :/ Kanske tur att jag inte förstått att vi om en vecka är framme (om allt går som det ska där uppe i luften då) *rädd*?

Annars har jag varit -och är- så sjukt trött nu under denna jobb-period. Jag sover och jobbar. Sover och jobbar. That´s it. Men något som verkligen får mig varm i hjärtat, är att se min lyckliga son. Vilket självförtroende han har fått sen han tog körkortet! Och han bestämde sig för att ta över en av våra (läs Anders) bilar, tills han köper något bättre. Och han kör. Och han kör. Med kompisar. Dagarna i ända. Hittills har han en bensinnota på ca 1500:- på en vecka :/ Men jag gläds med honom! Man mår så himla bra då man ser att sina barn är lyckliga! Det är han verkligen värd miljoner gånger om!!

Nej, nu tror jag nästan jag ger upp för idag....Sängen lockar något så oerhört. Vi ses!




2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Det är ju det bästa som finns när ens barn är glada.
Då mår man ju bäst själv också.
Hoppas att du sover gott efter natt jobben.
Jag ska också göra det.ska bli så skönt att få krypa ner under täcket nu.
Ha en fin fortsättning på veckan ! Kram

Clara Malvina sa...

Vilket underbart porslin du har på hyllorna i ditt kök!! Blir lite avis =) hihi

Önskar dig en fin dag!!

Kramar Clara