torsdag 23 augusti 2012

Bilder från trädgården- en av de få varma dagarna vi hade






Ville bara lämna ett livstecken ifrån mig och berätta att det gick jättebra för min Ida på hennes första dag i den nya skolan :) Men jag var så orolig så jag grät på vägen hem efter att jag lämnat henne själv i skolan. Jag tyckte alla tittade så på henne, och att se henne så spänd och allvarlig gjorde mig jätteledsen. Hon är ju annars JÄMT så glad...

MEN! Hon kom i a f hem sen efter dagens slut och berättade att tjejerna i klassen ville umgås med henne allihopa, så det blev t o m osämja mellan de andra :O
Och mobilen hennes är nu fylld med nya nummer, plus att hon får massor av statusuppdateringar på facebook från de "gamla" vännerna i hennes förra klass, som alla säger att de saknar henne så....

Så jag hoppas att detta blir bra :)

NU tänker jag krypa ner i sängen igen, den här förkylningen var något av de värsta på mycket länge.....:((



1 kommentar:

Anonym sa...

Ska också krypa ner nu.
Natti natt!

<3 från skogen