tisdag 28 augusti 2012

Önskelista

Insåg just då jag satt och kollade igenom massa bloggar att jag ju "snart" fyller år. Ok, det är inte förräns i slutet på oktober, men jag brukar alltid se till att vara ute i god tid med mina önskelistor :)


 Önskar mig inte så mycket faktiskt, ovanligt för att vara mig. Jag är nöjd med det mesta för tillfället- MEN en sak som står HÖGT på önskelistan är då ett frieri...Jag vill absolut inte gifta mig kyrkligt igen (då jag varit gift tidigare), men en enkel vigsel med enbart de närmaste inbjudna...Anders vet att jag vill, men för honom är det inte lika viktigt. Han menar att han inte älskar mig mer för att vi gifter oss, men det där är nog en tjejgrej mest (tror jag), att det är mer viktigt för oss kvinnor? :O
 En annan sak som jag också önskat mig länge, är nya soffor! IKEAs Ektorp då så klart! 2 treor...Men eftersom våra små marodörer tror att sofforna här hemma är till för att K L Ö S A S på, så har jag inte så bråttom med det.....



En RIKTIG uppstoppad svan har jag länge suktat efter....Men jag har ju redan en oäkta, så jag klarar mig även utan en sån ;)


Åtta stycken LEKSANDS-stolar att ha runt matbordet skulle jag inte heller gråta över. Men samma sak där- det fungerar bra med dem vi har också ;)

Jaha, ser ut att bli en tom önskelista då i år? INTE likt mig, som sagt......

Kanske dags att börja önska sig ett friskt liv, nu då man inte är någon ungdom längre (fyller 38 år)? ;) Nej men det känns oerhört skönt efter mitt senaste rensande här hemma. Behovet av att handla och förnya fick ett abrupt stillestånd. Men vem vet, det kanske bara lurar bakom hörnet? :O


Bilderna i detta inlägg är lånade från nätet.

Inga kommentarer: